Wednesday, 3 February 2010

Batrisya Balqis

comel nye die.eiyyyyy


yum yum


khusyuk nya balqis dengar lagu


acik,amende acik tunjuk ni..balqis tak paham.ngehehe


alololo,comel nye..tgh bermanja nga kak iba yang sanggup datang jauh2 demi balqis



hari pertama dijaga..balqis agak sedih hari ni,hehe..tapi nangis kejap je kan :D

Hari ni,pelajar medik tahun 3 akan 'merdeka' maknanya hari ni adalah hari terakhir saya jadi baby sitter untuk si comel ni.Tapi lain kali ada rezeki kita jumpa lagi ek.Nanti kak ma jaga pun acik boleh g sana main2 nga balqis.huhu
Mama balqis,lain kali hantar lagi kat acik ek,(^_^).Semoga dapat jawab exam dengan tenang sepanjang balqis ada nga acik.

Balqis......nanti besar jangan lupa acik ye.muuuaahhh3x.Semoga jadi anak yang solehah,jangan nakal2 ye *gaya mcm balqis boleh baca je,haha*.Saya sangat bangga dengan mama dan papa balqis ;).Semoga bahagia ke akhir hayat.

BALQIS,im gonna miss u so much..kalau sedih2 tengok gambar dia dah boleh tersenyum (^_^)

4 Kata-kata hikmah:

MusafiR said...

sepupu syahr nama nurin balqis batrisya.

sape punye blog ni ye?

GadisBerbajuBiru said...

abe shahr,,ct ni-junior..buat blog baru.. tahniah ek ;) oyat ko kak imah etek

auni said...

comel2...
balqis dtg cni lg yer..
acik auni dh rindu dah...
kite mkn cokelat lg (^_~)

muahmuahmuah to balqis~
hehe
-to cik ct,moga jd ibu mithali..;)

GadisBerbajuBiru said...

insyaALLAH ;),auni jg,ngehehe