Saturday, 20 February 2010

DAHAB

.

DAHAB-menariknya bagi saya kerana pantai yang indah,air nya cukup jernih-biru,sangat memberi ketenangan (^_^).Kami tiba di Dahab selepas asar dan cuaca agak ok,tak panas tak sejuk.Tiada aktiviti yang ditetapkan di Dahab,rileks2 je.


Pada malam nya kami pergi makan seafood.Rasanya yang Mansurah punya lagi best.Apa2 pun alhamdulillah,kenyang :D


Cantik kan?Pasir warna-warni.Saya beli satu tapi malangnya pecah.InsyaALLAH,2 tahun lagi kesedihan akan ditebus kembali,hehe.


Keesokan paginya kami pergi naik glass boat.Oh,indah sungguh laut di sana.Cuaca pada hari tersebut sememangnya panas dan membuatkan saya agak pening2.Muka pun dah jadi merah sangat2 macam udang kena bakar.Ada orang kata kulit tak cukup pigment.HAHA.Summer dah nak datang,entah bagaimana tahun ni saya akan menghadapi summer.Kulit yang sensitif kadang2 menyukarkan aktiviti seharian saya.Tak pela,bersyukur masih diberi kesihatan dan sempurna anggota badan :)


budak comel (^_^).Rindunya pada kanak2 comel di Malaysia :D



Subhanallah,alhamdulillah,allahuakbar.Bersyukur nya mempunyai deria yang sempurna.Bisa menatap,merasa,mendengar ciptaan ALLAH.

-keep thinking-

(-__-) ampunkan diri ini atas segala kelalaian dan kesilapan

5 Kata-kata hikmah:

sinar_islami said...

dahab memang cantik...
walaupun pandai di msia banyak pokok..
at least dapat la ubat rindu kan..

GadisBerbajuBiru said...

haah..cantik sngt :)
terubat la rindu hehe

~BeInIsNeIn~ said...

hehehe.. jom wat trip ke ras muhammad.. lagi cun.. [ xde sape2 cadangkan ke unisal lagi ke?? ]

GadisBerbajuBiru said...

ish3,mane boleh..mamnuk

~BeInIsNeIn~ said...

ye ke? knape???