Friday, 12 February 2010

------>Musyrif,Sinai

Oh entah sesuai atau tak tajuk entry ini. :D

Di saat kepenatan menjengah,emosi tunggang langgang,muka pun berkerut2-kembali berfikir dan ingat,IKHLAS kan hati bekerja kerana ALLAH demi mendapat balasan di sana.


ALHAMDULILLAH,taklimat untuk SINAI berjalan dengan lancar walaupun bermula agak lambat dan kesudahannya berakhir semestinya lambat juga :D.Musyrif oh musyrif.Ramai yang tiada di Mansurah maka kerja mencari musyrif agak kelam kabut.Maaf atas keterlambatan dan kekurangan yang terjadi.



Kebelakangan ini banyak saja kerja yang memerlukan musyrif.Apabila berkaitan musyrif pasti saya jadi macam....'adeh,nak ambil sape jadi musyrif ni (T_T)'.Kadang2 sedaya upaya untuk elakkan kerja sehingga malam demi mengelakkan penggunaan musyrif.hoho.Tapi kita hanya merancang,ALLAH yang tentukan.Hmmm,tapi ramai je musyrif kat Mansurah ni yang baik hati :D ngehehe.Jadi akhowat sekalian,gunalah musyrif pada malam hari untuk menjamin keselamatan anda.Kalau tak de kerja penting malam2 tu tak payah la keluar.Kita cuba selesaikan pada waktu CERAH.hihi.Tapi nak keluar jalan2 kat sungai Nil boleh tak???Teringin nya nak naik cruise (-_-)


Oh kenapa malam itu indah tapi merbahaya ~~

heroes ;)


Rindunya pada hero2 saya.Doakan adik saya dapat belajar kat Timur Tengah ye.Nanti suruh die je jadi musyrif saya.haha.Lepas tu senang nak g umrah,tak payah kahwin lagi pun tak pe.hehe


Dari sekolah rendah hinggalah berumur 17 tahun,saya langsung tak pernah menyertai sebarang lawatan ke luar Kelantan sebabnya ayah tak bagi.TERIMA KASIH ayah kerana dengan senangnya membenarkan kak ngah pergi ke Sinai *sungguh terkejut*.Suasana dan keadaan mengubah segalanya (^_^).Esok, satu perjalanan akan bermula.Doakan segalanya berjalan dengan lancar,semoga perjalanan kami dilindungi ALLAH bersama keberkatan dan keredhaanNYA.


Bisakah aku mencari kekuatan seperti Nabi Musa.........................?




3 Kata-kata hikmah:

sinar_islami said...

salam :)
ke sinai juga adik kita ni rupernye...
Alhamdulillah akak baru je blk...
sakit2 gak badan tpi BEST!!!
mendidik iman...

GadisBerbajuBiru said...

wslm :)

haah,g sinai..mlm ni bertolak,insyaALLAH
get well soon dear ;)
semoga iman sentiasa mantap

(^_^)

sinar_islami said...

ameen...
Alhamdulillah...
tak sedar bila sengal2 tu hilang..
continous sgt prgrm...
erm...anti p seminar tak..?
ingat nak menjejak jga siapa cik gadisbajubiru ni..
tapi tak menyempt pula time seminar tu..tapi...
rasanya ana dah tahu :)