Saturday, 6 February 2010

Rehat sebentar

Minggu ini dan minggu seterusnya -winter break- saya agak 'bbolok' huhu.Dalam kesibukan yang melanda sempat lagi saya curi2 masa untuk menulis.Menulis dapat merehatkan diri saya dan kadang kala membuat saya sedar serta berfikir tentang apa yang berlaku di sekeliling.

Housemates mula berkurangan.Seorang ke UK,seorang ke Spain,seorang ke Sinai,esok saya akan ke Cairo dan seorang lagi bersendirian kat rumah.Semuanya berpisah (Y_Y).

Kata2 hana sering datang dalam fikiran saya - tak cukup kasih sayang ni,selalu keluar *sweet mek na ni* ;).Kalau tak de kerja tak keluar nya,huhu.Hana,semoga selamat sampai ke Sinai dan dapat jumpa salji.Orang yang pergi Spain dan UK tu pun,semoga selamat tiba kat destinasi.Awak kat rumah tu,jangan sedih2 (^_^) jaga diri elok2.

Untuk kakyu,terima kasih sebab turun Mansurah dalam misi mu mencari secebis cinta :).I am your new love.weeee~~

If I don't love you the way you want me to, it doesn't mean I don't love you with all I have.
*amek balik ayat kakyu,hehe*

Terima kasih kepada semua teman yang banyak membantu..siapalah saya andai tiada kalian..

Senyum ketika susah tanda ketabahan - kak cik (^_^)

Kadang2 orang tengok kita seperti tabah dan kuat,tapi rahsia dalam hati tak siapa yang tahu ;)

1 Kata-kata hikmah:

Anonymous said...

sdey2...dok rmh sorg2...xda sape teman...wuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... :(

hehhe
lolok ja...huk3...
wat kijo molek2 deh ct..(^_^)
sayang kamu!
muahmuahmuahmuah..