Friday, 19 February 2010

sayang

Penat.Satu perkataan yang menggambarkan diri saya saat ini.Ayah kata,mempunyai isteri dan anak2 solehah merupakan satu anugerah yang tak ternilai.Apabila penat datang menjengah,semuanya bagai berterbangan pergi saat menatap wajah mereka.Begitu juga dengan teman,betul tak?



Buat teman2,saya rindu awak semua tapi post ini saya tujukan khas buat Zulaikha Mohammad Amin kerana hanya dia tahu apa yang dia buat.huhu.Rumah yang dah makin jauh dan kelas yang tak sama tak pernah mengurangkan kerinduan saya pada ika.(Y_Y).Terharu dengan kebaikan hati mu.

Bercerita tentang kisah yang sama 2 3 kali tak pernah membuat dia jemu.Mendengar dan melayan saja kerenah saya.Saya bukan lah seorang sahabat yang reti untuk menunjukkan kasih sayang nya tapi ketahuilah ika,i love u so much ;) *mcm kekasih la pulak,=P*

Gembira kerana kamu adalah salah satu warna kehidupan ku (^_^).


2 Kata-kata hikmah:

hanagembira said...

ecececece soo sweet i lov u too ahakss :)

GadisBerbajuBiru said...

i love u too..u know babe.haha :D