Saturday, 20 March 2010

Sabar

Nak update blog tapi macam tak tahu nak tulis apa.(@_@).Semalam kami pergi Cairo naik coaster.Aduhai,rasa nya ini adalah perjalanan paling teruk saya ke Cairo.Segala jenis permukaan jalan boleh rasa.Bergegar-gegar kepala otak.Sampai kat ARMA saya jadi mereng sikit,nak termuntah.huhu.Balik Mansurah pun sama la-pening,nak muntah.


Ada sesuatu yang membuat saya rasa geram+nak marah+membantutkan kerja saya.Satu pesanan saya kepada diri saya sendiri dan awak,awak serta awak semua.Kalau kita ada mengubah keadaan barang seseorang dari BEGITU kepada BEGINI,seeloknya apabila dah selesai guna atau buat apa-apa jela ubahlah balik keadaannya kepada BEGITU.Kesabaran saya diuji lagi.



KEEP YOUR HEART FREE FROM HATE (^_^)


Mengenal dan bekerja dengan ramai orang sangat mencabar dan membuatkan saya lebih kenal siapa diri saya apabila berhadapan dengan pelbagai situasi.Kadang-kadang rasa macam nak marah,geram,sedih,gembira,lawak dan sbgnya.Satu yang saya pasti,MANUSIA SANGAT MENGUJI KESABARAN SAYA! (@_@).Sila bertoleransi dengan semua orang dan jangan pentingkan diri sendiri.


--->maaf kalau ada kalanya saya ni TERemosional.



Sabar itu sebahagian daripada iman,sabar itu indah


~::gadisberbajubiru::~
20032010

5 Kata-kata hikmah:

niktaufik said...

marah bebenor ke kak ct biru?

jgn marah2, sabar2... kdg2 biasala.. lepas jd BEGINI, ubah la balik jd BEGITU.. pastu senyum...

@_-

GadisBerbajuBiru said...

niktaufik:
xmarah eh.gere jah.

beres2.pakat2 senyum la ye.rileks2.jangan marah2 nanti cepat tua

(^_^)

niktaufik said...

cik biru buke ko meme tua doh? hahaha

djambu puadovich said...

dulu pun saya naik TRAMCO dari Iskandariah smpi Kaherah...terseksa raga!

GadisBerbajuBiru said...

djambu puadovich:
haha,maaf la mesir xsama mcm ukraine..sabo jela. :)