Tuesday, 20 April 2010

Bersyukur lah

Gigi molar ketiga saya benar-benar membuatkan saya sakit (-_-).Bersyukur lah awak yang tak tumbuh lagi dan yang memang dah tak kan tumbuh.Gigi molar ketiga mula tumbuh dalam umur 18 tahun tahun hingga 21 tahun.Tapi emak saudara Sha,umur 26 tahun baru tumbuh.Amacam??Tak mustahil pun sebab semua nya kerja ALLAH :).Mana tahu awak nanti macam tu juga,so be ready untuk merasai kesakitan nya hehe.*psiko haha*


Cuaca hari ni agak panas-36 degree.Oh,saya bukan lah puteri lilin tapi cuaca yang panas sering membuatkan saya sakit kepala dan....... tak payah cakap lah,siapa kenal saya mesti dia tahu apakah itu ;).Masa sekolah menengah dulu selalu kena kacau sebab nya saya memang agak sensitif dengan cuaca yang panas.Bersyukur lah awak yang tak ada apa-apa masalah kesihatan :)


Sakit gigi yang kejap ok kejap tak ok membuatkan saya pun jadi tak berapa OK.Apa-apa pun saya tahu,kesakitan yang saya alami tak kan setanding dengan kesakitan baginda dan para sahabat semasa menyebarkan Islam suatu masa dahulu.Jadi bersyukur lah.Kita diuji kerana ALLAH masih sayangkan kita (^_^)


WE PREPARE FOR THE WORST :) -Ayah Cik Adhwa Anis :P


--->time orang nak g jumpa doktor dia xsakit,time orang tak rancang nak pergi,dia sakit pulak.haishh


2 Kata-kata hikmah:

djambu puadovich said...

sy punya pun tgh tumbuh jugak. tapi tak sakit, cuma x selesa :(

GadisBerbajuBiru said...

djambu puadovich:
oh,semoga cepat ok :)