Tuesday, 6 April 2010

Ketenangan

Melihat sesuatu yang berwarna-warni adalah salah satu cara saya menggembirakan hati tambahan kalau yang warna-warni itu adalah alam semula jadi ciptaan ALLAH.Hari ini saya rasa agak kelam-kabut.Jadi saja menghabiskan masa sekejap search kat google-colourful.Keluar search result yang banyak dan saya tekan satu link.Tadaaaa,tengok lah gambar bunga-bunga di bawah.Sangat cantik dan menenangkan :)


Saya hadiahkan gambar ini untuk Nau because she loves flowers and purple so much!Good luck my dear


Wanita ibarat rama-rama.Sekali dipegang,hilang warna,tiada serinya


I just can smile (^_^)


Tengoklah langit biru tu,cantik kan?


Saya mahu rumah yang dikelilingi dengan bunga-bungaan.Subhanallah,sangat cantik


Bunga biru.Ini adalah gambar bunga hadiah daripada Nau.Thanks dear,so sweet :)

Menatap alam ciptaan ALLAH mendatangkan damai dalam hati.Saya teringin ke Eropah pada musim bunga.Berjalan-jalan bersama keluarga di taman bunga huhu,bestnya.Semoga dimakbulkan ALLAH.ameen ameen YA RAB.

Try buat ini di YM anda (bukan status ye) dan hantar kepada kawan anda
@};-

(^_^)

4 Kata-kata hikmah:

niktaufik said...

Wanita ibarat rama-rama.Sekali dipegang,hilang warna,tiada serinya

Rasanya kalau buat ayat panjang sikit baru nampak maksud sebenar... contoh
Wanita ibarat rama-rama, Kalau dipegang dengan 'cara' yang betul, makin terserlah serinya, tapi jika dipegang dengan cara yang salah, terus hilang serinya, malah lebih hodoh dari asalnya.

Hanya memberi pendapat.

GadisBerbajuBiru said...

niktaufik:
oh,haah.betul.Seperti ayat saya tu tak lengkap pulak.Terima kasih kerana melengkapkan nya
(^_^)

auni said...

sy suka bunga...sukaaaaaaaaaaaaa sgt........
sayang awk ct.....^_^

GadisBerbajuBiru said...

;) saya tahu..syg kamu jg