Sunday, 25 April 2010

Love is Sayang,Love is Cinta -khas buat yang tercinta

Hari ini,24 April genaplah 20 tahun umur Fatimah Azzahara Hashim :).Happy birthday dear.Semoga kebahagiaan dan kejayaan sentiasa bersama mu.Semua orang sangat gembira bermula detik pukul 12.00 tengah malam semalam lagi *betul tak ayat ni?asal saya rasa cam pelik semacam je :d*Tadi kami makan2 kek sikit kat Ocean.Sangat gembira berkumpul ramai-ramai.Berterbangan tinggi ke langit rindu saya *HIPERBOLA*.Kesian Moh sebab kena telur dan tepung.Saya tak buat eh sebab memang tak nak buat.MOH ku sayang,kami buat sebab kami sayang awak.Nak bagi kenangan yang terindah heeeee :D

KLIK untuk besarkan :)

Balik2 je terus tulis sesuatu dalam FB dan tagged mereka yang tercinta.Saya sayang mereka dan saya dah beritahu mereka serta saya akan sentiasa beritahu mereka bahawa saya SAYANG mereka.Apalah erti hidup saya kalau tiada sahabat-sahabat di sisi :)


Awak macam mana?Dah beritahu sahabat awak????Kalau masih belum,jangan bertangguh lagi :)

(^_^)

0 Kata-kata hikmah: