Thursday, 15 July 2010

Aku Rindu Pada Satu Nama

KEJAYAAN

Di mana lagi harus aku kutip kekuatan?
Adakah aku sememangnya kuat untuk menghadapi kenyataan ini

BENAR,aku rindu pada nama itu
aku rindu pada kelegaan saat mendapatnya
aku rindu pada ketenangan saat mendengarnya

BENAR,aku rindu pada satu nama

KEJAYAAN

Teman,berikan aku semangat untuk menatap wajah mu
Berikan aku semangat untuk menghadapi hari esok
dan hari-hari mendatang


Kini aku hanya mampu berikan senyuman palsu ku



4 Kata-kata hikmah:

cempedakbiru said...

rindu itu adalah harapan..

Nur Raihan said...

harapan pada kejayaan

Aliaa said...

siti... all the best k.. insyaallah.

tgk markah mane yg paling xok.

organinic, inorganic, or physical.

pastu tumpu lebih dkt subs tu k.

last choice if susah nak faham kan.

hafalll je...

owh and tgk past year k.

insyaallah. kitorg bdk gigi doa

utk kawan2 kitorg..

alia syg siti...

if ade ape2 prob nak alia tolong.

alia tolong. insyaAllah..

Nur Raihan said...

ok aliaa,tq so much :)

mek pun sayang alia (^_^)