Tuesday, 6 July 2010

Hmmm..

(tak tahu nak letak tajuk apa)

Semalam,hari ni,lusa dan hari seterusnya makin ramai budak dentist yang balik Malaysia.Aduh,jelesnya.Macam tak caya je saya tak balik.Maksudnya tahun ni kali ke 3 saya beraya di perantauan.Tahun pertama sebab datang Mesir sebelum raya.Tahun kedua balik Mesir awal sebab kena reseat paper Kimia.Tahun ketiga sebab memang tak balik.Buat-buat kental.Ini lah akibatnya kalau ayah lagi terer cakap arab daripada anak.huhu.Kena terer bahasa arab baru boleh balik (@_@)


Tapi kan banyak je benda nak buat kalau tak balik Malaysia.Tambahan pulak baba dan mama snowy balik jadi saya lah yang akan jaga snowy *happy*




Comel tak snowy?Siapa kata tak comel maknanya die tak suka kucing.hehe.Dulu snowy garang sangat.Asyik kena cakar sampai berdarah,berparut.Kucing hutan ke apa.haha.Mama dia lah kesian asyik kena,saya kena takdelah banyak sebab bukan pergi jenguk hari-hari pun.Kadang-kadang jaga kucing rasa macam jaga anak sendiri (^___^).

Mak pernah pesan,kalau nak jaga kucing tapi tak bagi makan,tak jaga keperluan dia baik tak payah jaga..buat tambah dosa je.Jadi jagalah makhluk ALLAH yang lain dengan sebaiknya macam kita jaga diri kita dan orang2 tersayang.

Snowy,tunggu auntie ye~~~~~
Selamat jalan buat kawan2 yang nak balik esok,lusa dan hari seterusnya.Happy holidays.Semoga dapat manfaatkan dengan sebaik mungkin.

p/s:mama snowy,auntie pau gambar.halalkan ye ;))))

5 Kata-kata hikmah:

faramira said...

comel sgt!!!
hehe

Sakinah Syahirah said...

HIHIHI

mekasih ct sbb sudi + sanggup + paksa + rela jage snowy si ganas itu.

tp die da tak ganas da. kalo nk kacau/usap die time tido hati2 nnt die bengang pastu gigit.

=))

sorry nyusahkan. nanti orang bawak something untuk ct :D

utk snowy : duk ngan auntie elok2 ye. kalo nakal siapla snowy kene babap.

Sakinah Syahirah said...

oh ye. kalau snowy nakal kencing berak merate ke. kurung je dalam tandas k ct.

tkpe ct dah master jage snowy. kan kan :D

Nur Raihan said...

fara:
haah kan?kan?comel sangattttt


mama snowy:
HIHIHI

memang rela jaga pun,kalau dah suka..xpelah haha.

selamat jalan korangggg. :((( semua dah nak balik.jangan lupa kat ct yg duduk kat sini

syifa hanifuddin said...

mulut die sebijik macm kak aimy...yg lain x nmpk sangat,,