Sunday, 11 July 2010

LUPA

Aku hanya manusia biasa yang sentiasa lupa,terlupa,melupai,sengaja melupakan.Lupa barang,lupa orang,lupa jalan,lupa buat kerja,paling besar lupa untuk bersyukur dengan nikmat ALLAH.Macam ni lah kita.Betul tak?Kan?Kan?

Semoga ALLAH mengingatkan kembali apa yang aku lupa




Sebahagian kertas kerja saya hilang,data hilang.Aduh,perlu cuba untuk ingat kembali.Dah nak mula rasa tertekan,tak pasal-pasal nanti muka cepat berkedut hoho.

P/S:
Unit Sukan dan Aktiviti Luar akan mengadakan kembara ke Matruh Siwa julai ini selama 3 hari 2 malam (ikhwah -20,21,22. akhawat - 24,25,26). Tempat adalah terhad, jadi berdaftarlah segera kepada wakil-wakil ( w.m.Syazani - 011 226 7751 , Nur Muhd -016 506 4448 , Manal Ismail - 011 851 8904 , Siti Fatimah- 014 274 4285 ). Maklumat lanjut akan menyusul segera.Jom pergi beramai-ramai.Beriadah sambil mengeratkan ukhwah :)

0 Kata-kata hikmah: