Thursday, 5 August 2010

Kita merancang,kita mengatur,kita memohon pada Allah agar semuanya mengikut perancangan.
Namun Allah jua yang menentukan segalanya.

Tak semua manusia memahami kita (-___-)

Bila saya kata saya perlukan masa,saya benar-benar maksudkan nya.
Saya benar-benar maksudkan nya.
Saya benar-benar maksudkan nya.

:(

Homesick melanda lagi.Hari ini saya menangis sepenuh hati.

p/s:ada kawan saya tanya.Kalau asyik homesick macam mana nak kahwin?InsyaAllah,bila dah kahwin tak ada lah homesicknya.Betul tak? :P

6 Kata-kata hikmah:

nikmimie said...

ct...
blk cpt..rinduuu...

Laile Azmie said...

kak siti silah bersabar.
manisnya org2 yg sabar mcm sahabat nabi. yes, we are still nothing compared to them. still, we give it a try. me too.
ok?

Love,
Laile, k.terengganu :)

Nur Raihan said...

kak mimi + laile:

syukran korang ;)
Rindulah kat kamu berdua.

nasiayam said...

terharunye siti syg sy,ingtkan syg kak kiki n kak didi awok jah..nge~~nama sy ain arshad laa..my father name is spell with H,not Y..most of my friend pon still xle nak biasakan diorang ngan ejaan cmtu..diorg kata,nama tuh kalu eja ngan Y nmpk lg best laa..daaa~~takle2..it`s my father name,so it`s a part of me too.it`s fine salah eja nama sy,but my fathers name sy bertegas sket.he is the man,dat know what hardship is.and i dont see yet,any man that can be the same..i said YET.^^

kwn ct...hehe..malu ckp nama, sbb homesick..ngeh2 said...

Cik ct, kenape bile dh kawen xde dh homesicknye?? hehehe..
ni mesti tanye madam2 ni..
Tp kalo sy dh kawen sy msti tetap rindu kt papa n mama, sbb kasih sayang mereka tetap melekat di hati, sejak kite lahir, smpai kite dh besar panjang...huhu...sy sayang mereka sgt2
hrp2 bile dh jd hak org lain, sy tetap homesick, rindukan mereka....
mak ayah kite sntiasa ade di sisi kite di saat kete gembira @ sedih...isk isk...nk nangis lak...:((((

Nur Raihan said...

sabar ye..jangan homesick2 ;)