Sunday, 24 October 2010

Update

Alhamdulillah,hari ni pergi tumpang guna internet rumah orang :P.Lama sungguh xupdate.Rumah baru saya yang lama tu masih tak ada internet.Janji tinggal janji.Arab oh arab.Tapi melayu pun apa kurang nya ;) 2x5.Sape makan lada dia yang terasa pedas.

Kelas praktikal utk semua subjek dah bermula dan minggu lepas saya berjaya menyiapkan gigi wax hitam(oral morphology) saya dengan bantuan kak iba dan kak aina.Tq korang! :)

Saya dah berpindah ke 3R.Jadi sape2 nak kunci Darul Rahmah boleh mintak dengan saya selain dari housemates saya yang lain.

Mohon maaf utk semua,terutama buat keluarga :).Lama xupdate,internet takde.Semoga kita semua sentiasa dalam rahmat Allah.InsyaAllah.

0 Kata-kata hikmah: