Tuesday, 16 August 2011

18/8



Saya seberang sini,awak seberang sana.Kalau nak jumpa kena naik kapal terbang! :D

Setiap yang dikenali
Ada sikapnya yang tersendiri,ada cerita yang terkisah
Biar manis mahupun pahit
Pasti akan dikenang.

Saya juga mempunyai sikap saya sendiri
Sikap yang kadang2 kawan A boleh terima tapi kawan B tak suka
Untuk itu,
Kawan-kawan!Maafkan saya ye!Doakan saya sentiasa akan menjadi lebih baik.
Kalau saya ada hutang tolong lah tuntut.Ok?:-) 

P/s:Saya kasar?




1 Kata-kata hikmah:

nasiayam said...

quoting: p/s:sy kasar?

ya,awak kasar!terhadap cabaran dan ujian yg melanda awak.ya,awak kasar!terhadap tohmahan dan kata belakang manusia bermulut binasa!

dan ya,awak kasar!terhadap kejahatan maksiat yg berlaku di depan mata.=)

senang je,mudahnya--tak semua orang suka pada kita.minority.walau dan hatta sebaik mana pun kita,ttapkan ada yg tak suka.apa yg penting,jgnlah diri kita menjadi golongan minoriti itu-dengan membenci dan tidak suka pada diri kita sendiri!