Thursday, 18 August 2011

Untuk mereka

Assalamualaikum w.b.t.Kepada rakan2 seperjuangan mentor sekalian,saya ingin meminta maaf kepad semua sekiranya sepanjang kita kenal dan bekerja bersama ada salah silap yg saya lakukan secara sengaja mahupun tak sengaja.

Pesanan saya kepada akhawat sekalian,
Jaga lah diri kamu kerana wanita adalah permata yg sangat berharga.Malam2 kalau takde keje tak payah la keluar.Kalau ada keje,tolong lah gunakan musyrif.Tunjukkan contoh yg baik utk junior2 kita :D

Pesanan saya kepada ikhwah sekalian,
Kalau org mintak jadi musyrif rajin2 lah menyudikan diri dan paling penting rajinlah ke masjid!Lagi2 solat subuh.Ada org pernah berpesan,orang lelaki ada komitmen untuk ke masjid/surau,wanita jangan pilih lelaki yang 'takut' kepada masjid :)

Pesanan saya kepada semua,
Semoga terus thabat bekerja utk Islam!

Saya pun manusia yg lemah,marilah sama2 kita menjadi lebih baik.InsyaAllah.
Semoga kita berjaya dunia dan akhirat.Ada rezeki,umur yg panjang kita bertemu lagi.

Mungkin kita bukan lah manusia yg paling berjaya,paling bijak di dunia.Tapi sama2 lah kita cuba menjadi manusia yg memberi manfaat kepada org lain.Kalau tiada jasa yg kita mampu berikan,cukuplah jangan menyusahkan org lain.Biar keberadaan kita di muka bumi Allah ini dirasai kegembiraan nya bukan nya di maki kerana jahatnya akhlak.
Goodbyefornow


PERUBATAN CAWANGAN MANSURAH [Team Medical Daie] :)

0 Kata-kata hikmah: